Nenaleťte podvodníkům!

07.03.2010 10:05

Již delší dobu mě na našich stránkách štvou spameři, kteří píší do diskuzí podvodné návody na cheaty či jiné výhody pro Travian. Ze začátku jsem tyto evidentně podvodné příspěvky mazal, nebo mazal alespoň uvedené telefonní číslo. Nyní je toho tolik, že to už nestíhám procházet a mazat. A redakční systém Webnodu mi to také moc neulehčuje.

Situaci jsem se snažil řešit i s podporu Webnodu, ale také bez úspěchu. Jelikož prostor pro diskusi nechci úplně uzavřít, nezbývá mi tedy nic jiného než vás důrazně varovat před příspěvky typu:

Pošlete SMS ve tvaru BIG 548136164 na číslo 900500100. Přijde vám SMS, s návodem jak stáhnout cheaty na Travian. Cena SMS je jen 10 Kč.

Nevěřte tomu! Nejen, že vám žádný návod nepřijde. Nebo přijde naprostý nesmysl, ale hlavně cena SMS není 10 Kč. V mnoha případech se cena SMS pohybuje od 50 do 100 Kč. Výjimečně to může být i více.

Dávejte si tedy prosím pozor!

 

Uvedený příklad se ilustrativní, čísla jsou vymyšlená.

—————

Zpět


Nenaleťte podvodníkům!

Datum: 20.03.2011

Vložil: Akra

Titulek: Děkuji za varování

Díky za varování, já sice cheaty nepoužívám a tyto sms neposílám, ale je dobré toto varování tady mít. Možná bych ho dala přímo na hlavní stránku :-)

—————