OFF body

30.07.2008 10:30

Již několik lidí se mě ptalo na to, jak je možné, že někteří hráči mají off body hned na samotném startu serveru?

Konkrétněji první či druhý den, kdy mají všichni hráči ještě začátečnickou ochranu. Opomenuli chybu ve hře, tak mě napadá jediné rozumné vysvětlení. Dle mého názoru útočí na tzv. opuštěné údolí. Ovšem v počáteční fázi hry se takovéto útoky nemůžou ekonomicky vyplatit. Těch zvířátek tam bývá docela dost, ale jednu či dvě krysy zabijí a jsou na prvním místě v off :-)

 

Tak jsem to také vyzkoušel.

—————

Zpět


Diskusní téma: OFF body

Datum: 03.01.2009

Vložil: M-COOR

Titulek: psal ne?

vždyť tam psal že to jen zkusí ne?

—————

Datum: 06.09.2008

Vložil: anonym

Titulek: off body

a proc ty ***** si na tu oazu utocil ? proc si ty off body chtel ? chci odpoved !!!!!

—————

Datum: 06.09.2008

Vložil: Admin

Titulek: Re: off body

Já jsem po tobě také něco chtěl. A to, aby jsi tu nepsal sprostě.
Pokud to nejsi schopný pochopit, tak ani nepochopíš moje vysvětlení.

—————

Datum: 06.09.2008

Vložil: adam

Titulek: Re: off body

jj presne!!chtel jen respekt na tu chvilku (1 DEN) a ted se propadl v zebricku :D:D:D

—————

Datum: 05.09.2008

Vložil: Admin

Titulek: Vysvětlení

Jasně je zde napsáno, že se to nemůže ekonomicky vyplatit. Jste snad slepý? Chtěl jsem to prostě jen zkusit, co je na tom? A prosím nepište mi sem sprostě. Díky

—————

Datum: 06.09.2008

Vložil: adam

Titulek: Re: Vysvětlení

jj promin ale myslim ze si se tim ZBRZDIL

—————

Datum: 05.09.2008

Vložil: ondrashek

Titulek: no

je to pekna blbost ale co uz stym proste chce pomachrovat co je natam a vy tady nadavate jak kkt je to ejho vec paneboze deti

—————

Datum: 05.09.2008

Vložil: anonym

Titulek: off

ztratil si 5 palek ****** , mel sis jich udelat vic a pak zautocit , tech par surek ti tech 5 palek nevyhradi , nevim proc na tu oazu utocis kdyz ti to surky jen ubere, fakt nejvetsi *******

—————

Datum: 05.09.2008

Vložil: adam

Titulek: Re: off

jj kamo PRAVDA chapes on se znazi jen si ze zavatku udelat off a k cemu mu to je?? KRYPL :D... tech 30 od kazde nevystaci ani na polovinu palkare!!!lamak nejvetsi!!!stratit 5 palek jen tak za 7 off
nechapu proc chces machrovat s pop!kdyz tak za 10 dni stejne nebudes prvni!!!a tech ztracebych 5 palek ti spomali rozjezd!!!

—————

Datum: 05.09.2008

Vložil: adam

Titulek: off

jj off je dobry ale proc ti jde o 7 off bodu??ztratil si 5 palek ******!!!a 120 surek ti to nevynahradi!!jde ti o respekt??

—————