Jak jsem hrál dual account – 1. díl

01.12.2008 13:07

Již delší dobu mě Travian jako takový začíná nudit. Zvažoval jsem možnosti jak si hru opět oživit a zpestřit. Nechci ale u něj trávit celý den, a přitom chci být „nejlepší“ :-). Na co jsem přišel? Se startem nového serveru jsem se rozhodl hrát na dual accountu.

I když s takovými účty příliš nesympatizuji, viz. článek Účet = Aliance, chtěl jsem to zkusit a třeba změním názor.

Základním předpokladem je najít kvalitního kolegu či kolegyni. Což se může zdát jako lehká záležitost, ale zdání klame a nesmí se podcenit.

Upozornil jsem na sebe již klasickou fintou s útoky na oázu v ochranné lhůtě, do profilu jsem si napsal vzkaz, že hledám kolegu na dual a čekal jsem na reakce. Přišlo jich hodně. Ale jak vybrat tu pravou nabídku?

 

Nebral jsem hned první, počkal jsem, až jich přijde víc a vybíral …

1) První filtr byl, že já půjdu hrát k němu.

2) Když už dual, tak za germána.

3) Rozumný věk, což se těžko ověřuje, tak jsem se to snažil odhadnout ze slohu a vyjadřování.

 

Mám vybráno. Hrajeme, velice úspěšně farmíme, ale … Kolega přede mnou něco tajil. Veškerou korespondenci s okolím okamžitě mazal. Ale hlavně to nebyl jeho jediný účet na serveru. Upozorňoval jsem ho, že si mezi účty posílá moc surovin, že nás Multihunter smázne … Reagoval, že to omezí, ale neomezil. A výsledek mé první zkušenosti dual accountem?

Podle očekávání - po dvou dnech Multihunter účet smazal.

No nevadí, jsem rád, že jsem použil první filtr a můžu se vrátit zpět ke svému původnímu účtu a zkusím si vybrat někoho nového ze starých nabídek …

Jaké máte vy zkušenosti s dualem?

Chceš to zkusit? Hraješ v noci? Ozvi se mi :-)

—————

Zpět


Diskusní téma: Dual account

Datum: 22.03.2012

Vložil: untouchable

Titulek: german

cawko hledam zlatkara na ukx3 jsem german mam to docela rozohrany

—————

Datum: 11.12.2011

Vložil: froz

Titulek: Tournament

ahoj hledam nekoho na dual acc mam docela dobre zalozeneho gala spise off takze blesky v klidu farmim okoli a potreboval bych aby mi nekdo klikal nejlepe prez noc a nebo rano icq:576254528

—————

Datum: 30.12.2010

Vložil: MeRcUrIaLiX

Titulek: zlatkář

Ahoj ,
hledam zlatkáře na muj acc mam cca 12 vesnic
pripadne se ozvete na skype : nike.mercurial.victory

—————

Datum: 15.11.2010

Vložil: xxx

Titulek: Dual account

Ahoj, sháním spoluhráče na účet. Jedná se o servr cz4. Říman, 120 pop hrdina top 100, off v top 250..Potřeboval bych někoho na dopolední hraní..Ozvěte se na skype:soudruh27

—————

Datum: 16.10.2010

Vložil: Natural

Titulek: Hledám duala

Hledám duala na CZX servery,nejlíp zlatkaře nebo v noci hrajícího hráče.

Více info na skypu : krystof3000

—————

Datum: 24.09.2010

Vložil: Lucka

Titulek: hledám dual ("trial")

Ahoj,
hledám schopného/schopné spoluhráče, kteří to chtějí v Travianu někam dotáhnout, ale zárověň chtějí žít vlastní život. Hraji na S3. Jsem off germán, poloha -/+. Hledám někoho, kdo by měl čas hrát hlavně dopoledne. Odpoledne a večery bychom si rozdělili.
Pro více info mi napiště na ICQ: 315595206
Těším se na vás Lucka

—————

Datum: 11.08.2010

Vložil: Anonemus

Titulek: lamaky:)

co si tady shanite dual ste neake lamky.i autor clanku:)
dual se zaklada z hraci ktere znate.urcite tu znate hrace YU.com
byl to dual a kam to dotahli?kazdy je na czx3 zna a proc?znaji se.osobne sem mel dual z nejlepsim kamaradem na serveru a jak to dopadlo?skoncili sme hodne vysoko meli sme malem i div.a pouceni?nikdy neshanejte dual na pozadani pres net.nikdy nevite co je to za lamku:)a taky muze udelat hnusarnu a prohlasit ten ucet za multak.tot vse a pozdravuji lamky(a pro autora clanku.doufam ze si si ten dual uz nasel)

—————

Datum: 23.06.2010

Vložil: Olda

Titulek: Pořádný duál

Hledám solidní duál na můj učet na serveru .dk mám 3k pop a už nestíhám.
Požadavek- dopolední odehrávání, spolupráce .
Kdo máte zájem ozvěte se na icq: 431-536-017

—————

Datum: 06.06.2009

Vložil: Jirka10

Titulek: Dual account

Ahoj chtel bych najit kolegu na 7 vek speedu vek 15+,zkusenost min. 2 odehranne speedy,pozadawek nocni hrac
Najde se tu nekdo??

—————

Datum: 07.06.2009

Vložil: Mrsta

Titulek: Re: Dual account

Ahoj rat bych si stebou zahral dual na 7 veku dyz tak napis na icq 351719016

—————