Léto bez Travianu

26.08.2009 11:01

Srpen se nám blíží ke konci, a snad nemusím vysvětlovat co to pro většinu hráčů Travianu znamená :-) Osobně jsem si dal od Travianu malou (více jak dvouměsíční) pauzičku, chtěl jsem si pročistit hlavu a užít si klidné léto bez představy, že se na mě žene horda Germánů s katapulty :-)

Ale se startem nového serveru (tuším CZ5) se do toho kolotoče opět zapojím, je to zkrátka nemoc.

Chtěl jsem psát ale o něčem trochu jiném, úplně mimo Travian. Rád bych znal váš názor na služby Webnode.cz. Používáte je? Jste spokojeni? Atd … Musím totiž přiznat, že pokud bych tento web tvořil znovu na Webnode bych ho již nedal. Dostupnost i redakční systém jsou sice moc fajn, ale silně mi zde chybí podpora PHP a to i u placených tarifů.

Když jsem se pro Webnode rozhodoval, tak jsem o PHP věděl minimum a proto mi jeho absence tolik nevadila. Znal jsem jen HTML a CSS, tak jsem si upravil šablonu a byl jsem happy …

Ale nyní bych rád využil výhod PHP (asi nenahraditelných), ale nemůžu :-(

Máte podobnou zkušenost? Podařilo se vám nějak absenci PHP obejít? Díky za vaše názory.

—————

Zpět


Léto bez Travianu

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.