Stránka nenalezena - chyba 404

11.10.2008 11:26

Po dlouhé době jsem se podíval do statistik, abych zjistil, která stránka na tomto webu je ta nejnavštěvovanější. Čekalo mě ale nemilé překvapení. Třetí nejnavštěvovanější je totiž tato stránka oznamující:

 

Stránka nebyla nalezena
Omlouváme se, ale požadovaná stránka na tomto serveru nebyla nalezena. Pravděpodobně byla zrušena nebo jste špatně zadali její adresu.

 

Tak mě napadá, že tu někde mám nefunkční odkaz, ale nemohu ho najít. Chci vás tedy touto cestou poprosit o spolupráci. Pokud náhodou narazíte na odkaz, který vás hodí na zmíněnou stránku, budu moc rád když mi napíšete, který to je.


Moc děkuji za pomoc.


Kdyby vás zajímalo TOP 5 nejnavštěvovanějších stránek:

1)    Samozřejmě titulní strana
2)    Seznam pomůcek
3)    Stránka nebyla nalezena :-(
4)    Crop finder
5)    Greasemonkey

—————

Zpět


Diskusní téma: Stránka nenalezena - chyba 404

Datum: 04.01.2009

Vložil: volfik

Titulek: průser

při spuštění travianu mi nenajede ani hlavní stránka pořád jenom čekám a čekám nevíte někdo co s tím může být ostatní stránky na internetu mi fungujou v pohodě jenom ten travian mi nenaběhne

—————